קרקעות חקלאיות להשקעה   – לחשוב מה יהיה טוב לילדים שלנו

שתפו את הכתבה

הכלל הידוע בהשקעות הוא, רצוי להשקיע את הכסף בנדל״ן, בקרקעות ולא בשום דבר אחר, דירות למכירה אשר ספק אם הוא ישרוד עם הזמן. יש אנשים שבוחרים להשקיע את כספם בכלי רכב, הבעיה היא, שמדובר במוצר שהערך שלו רק יורד אז ההפסד מובטח. יש מי שמשקיע במניות ונכסים פיננסים אחרים, אך אלה יכולים לרדת ואף להיעלם.

לכן, קרקעות חקלאיות להשקעה או נדל״ן במקומות אחרים, הם אפיק ההשקעה הכי טוב שיש. הם מאפשרים לנו ליהנות מתשואה כל הזמן, בין אם מדובר בתשואה נמוכה או תשואה גבוהה, זה לא משנה, והם לא נעלמים. הם תמיד יהיו שם. תמיד נוכל להשתמש וליהנות מהפירות שלהם.

לא מעט הורים בוחרים לרכוש קרקעות חקלאיות להשקעה או נכסים אחרים, מתוך הנחה שזו הדרך הטובה ביותר להבטיח להם ולילדיהם ביטחון כלכלי. מן הסתם, המטרה של אותם הורים, היא לייצר תהליך בו הם משקיעים בתבונה את כספם מתוך כוונה שבעתיד, ילדיהם יוכלו ליהנות אף הם מהתשואה הכלכלית מהמקום. הילדים יוכלו להחליט, אם האם רוצים להמשיך באותה מתכונת או למכור את המקום.

לפני שנסביר למה חשוב לקנות קרקעות חקלאיות או מבנים שונים להשקעה, צריך לשים לב להבדל בין נכסים אלה לנכסים כמו מניות, אגרות חוב וכדומה, אשר לא מעט הורים בוחרים לשים את כספם ואת כספי ילדיהם, בתקווה להבטיח עתיד כלכלי טוב. ההבדל טמון בכך, גם אם זה לא מיידי, גם אם זה לא בתשואה גבוהה, עדיין לאורך זמן, אנחנו תמיד נהנה מתשואה על הקרקע והנכס. במקרה של מניות או כל מוצר פיננסי אחר, קיימת היתכנות סבירה מאוד, שיום אחד זה ייעלם, במילים אחרת, יום אחד כל כספנו ירד לטמיון והילדים לא ירוויחו מזה דבר.

מדוע משתלם לקנות קרקע חקלאית להשקעה

כאמור, הבסיס הוא מובן, קרקע היא דבר שלא מתכלה, לא נעלם, אנחנו יכולים ליהנות ממנה לאורך זמן ולהרוויח מכך. אין ספק. נקודה אחרת, אנחנו יכולים להשתמש במקום לצרכים שונים, מגורים, מסחר, וכך אנחנו יכולים לשפר במידת מה את היכולת שלנו להרוויח.

אך יש נקודה נוספת והיא, אנחנו לא צריכים להשקיע בכך הרבה מחשבה, אחרי הרכישה הרי שעל פניו אנחנו פשוט יכולים להחליט מה עושים עם הקרקע וזהו. אם נזכיר אותה לגורם מסוים או נציע אותה למכירה, נבנה עליה, אנחנו לא צריכים לדאוג כל הזמן מה היא עושה, מה הנתונים שלה, והאם אנחנו רואים ממנה כסף.

נקודה נוספת שחשוב להדגיש על קרקע חקלאית היא, מדובר על תהליך ארוך טווח, לכן אנחנו לא צריכים להסתכל על מה שאנחנו עושים כמשהו נקודתי, זמני. גם מבחינה כספית זה כך, הכל מתפרש לאורך זמן, ובעתיד זה יעבור לידיים של הילדים שלנו.

כתבות נוספות

מדוע כל כך משתלם להשקיע בטבריה?

אין ספק כי אחת השאלות החשובות ביותר שעומדות לפתחו של הציבור הישראלי היא מה לעשותעם הכסף הפנוי שיש לו. אנחנו רואים כי המצב הכלכלי בארץ

תפריט נגישות